Nainen, 26

Kun lähdin wellnetten remmiin mukaan mulla oli tavoite alkaa kasvattaa lihasmassaa, mutta treeni motivaatio oli aikalailla kadoksissa koska tuntu että kaikki vaan junnaa paikallaan eikä kehitystä tapahtunut siihen suuntaan kun olisin halunnut. Mun olokin oli usein tosi väsynyt ja vatsa turvoksissa.
Tajusin pian ohjeet saatuani et oon syöny aivan liian vähän. Alkuun ruokamäärät tuntu tosi isoilta ja aattelin että jaksaakohan sitä edes kaikkea syödä ja ekat päivät tekikin tiukkaa. Mutta yllättävän nopeesti niihin määriin kumminkin tottu ja ensimmäisen viikon jälkeen tais alkaa tulee jo nälkäki aterioiden välissä
Ensimmäisten viikkojen aikana jo huomasin että en oo enää niin väsynyt kun aikasemmin, turvotusta ei enää ollu samaten kun ennen, treenit kulki tosi hyvin ja vaikka mun ruokamäärät oli isot kyllähän sitä painoakin lähti. Ja näihin asioihin vaikutti se että opin syömään säännöllisesti, riittävästi sekä puhtaammin ja näin kroppa sai sitä polttoainetta pitkin päivää ja aineenvaihdunta alko toimimaan paremmin.
Tän 12 viikon aikana pääsin jo mukavasti eteenpäin kohti mun tavoitteita ja löysin ihan uuden palon taas treenaamiseen tän valmennuksen myötä koska sitä kaivattua kehitystä ja muutosta tapahtui niin fyysisesti kuin henkisestikin.
Näillä eväillä mitä tästä 12 viikosta sai on hyvä jatkaa eteenpäin kohti tavoitteita!